maanantai 5. maaliskuuta 2012

Phuket 29.2-4.3

Ekana päivänä Phuketissa käytiin vaan Brissenin kanssa syömässä Phuket viewpointilla jonka jälkeen mentiin suht. aikasin nukkumaan.

Olin edelleen torstaina ihan palanut enkä uskaltanut päiväsaikaan lähteä lähellä olevaa wifikahvilaa pidemmälle :D

Illalla kävin vähän kattelee paikkoja ja syömässä, jotku saksalaiset alko ostaa mulle bissee ja ruusuja ja päätin lähtee jonkin ajan päästä siitä kotiin...

Perjantaina oli jo vähän aktiivisempi olo ja Brissen lähti näyttää mulle Patongia... Siellä oli turistejaturistejaturisteja :D Joka puolella jotain häslinkiä. Käytiin eka kauppakeskuksessa ostamassa pari juttuu..




..jonka jälkeen käveltiin Bangla Roadia, ei voinu kävellä pitkään ilman että tultiin jotain myymään jne.



Halusin myös nähä Patong Beachin :D Ihan vaan siks koska oon nähny niin monta upeeta autiota rantaa, halusin vähän vertailla..



Ja oli se aika omituista :D Hyvä ku näki rantaa ollenkaan kaikkien niiden ihmisten alta.

Illalla oltiin yhden tutun luona illallisella jonka jälkeen mentiin kattoo Phuket House Mafiaa (?) Chalongiin.. Pidettiin kuitenkin melko rauhallinen ilta.

Lauantaina oli tarkotus mennä biitsille mutta se ei ollu edelleenkään mun mielestä kovin hyvä idea, nukuttiin vähän pommiin joten mentiinkin vaan Phuket view poinille päiväsaikaan ottamaan pari kuvaa :)


Perus turistikuvaa..


Perus rappuskuvaa :D

Kivanvärinen lisko :)
Sen jälkeen käytiin markkinoilla jotka oli Wat Karonin pihalla.. Asustelin Phuketissa ihan Wat Karonin vieressä.

Temppelii..
Mun ostokset oli aika hedelmäpainotteisia :)
Illalla alko satamaan kaatamalla, ehin just käydä lenkil sitä ennen mut sit en viittinykään lähtee enää mihinkään vähään aikaan. Sateen loputtua kävin ostaa vähän ruokaa sun muuta, ja kun kuulin jonkun thaikun vetävän coverii Veronica Maggion biisistä Jag kommer tiesin et nyt mun on aika lähtee Phuketista :D

Sunnuntai oli siis vika päivä Phuketissa, kävin Patongissa syömäs aamupalaa Brissenin työpaikalla.

Jos joku on menossa Phukettiin lähiaikoina, Buffalo Steak Houseen syömään! :D
Piti mennä taas rannalle mutta alko satamaan kaatamalla. Ei oikeen pystyny tekemään mitään, oltiin vaan.. Sade lakkas hetkeks ja kävin Karon Plazassa ostamassa pari toppia, siellä joku ällö mies ahdisteli mua ja lähin pakoon, takaspäin kävellessä kävin viel yhellä kojulla, kojun myyjä halus ostaa multa mun puhelimen ja yhtäkkiä se olikin se joka tinki ja mä olin myyjä.. En mä kuitenkaan oikeesti halunnu luopuu mun puhelimesta joten ostin siltä vaan topin halvalla :D

Illalla olin  viel lähös yhtiin BBQ bileisiin mut eihän siitäkään tullu mitään kun sade taas ylty, juoksin siis jossain vaihees vaan hakee ruokaa, mut seki oli ihan hirveetä eikä sitä pystyny syömään :( Onneks Brissen toi mulle töistä paljon parempaa ruokaa ja loppu hyvin kaikki hyvin :D Pakkasin mun kamat ja suuntasin tänään aamulla kohti Krabia. Akut on nyt ladattu, ja Krabi vaikuttaa tosi kivalta paikalta, varasin heti pari yötä lisää tänne joten pysyttelen täällä 4 yötä :)


6 kommenttia:

  1. Patonkia Patongissa kuulostaa hyvältä! Hyvää jatkomatkaa!

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä vieläkin melko ruskealta näytät :D Ihanaa loppumatkaa, Adina, oot rakas.

    T.Sara

    VastaaPoista
  3. Nu tycker ja att du sku kunna kom heeeem ren ja har ikävä suuri o här e tråkit utan dej!! men ha d nu endå jätte kiva där :D h.julallala!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi julalaaaaaa int e de mera så mycke kvar! :) joo ja ska fösöka fast de har börja regna helatiden!! Buu!

      Poista
    2. Hihi er sol ha kommi hit o kurkki ni får den snart tibaka säkert:D

      Poista