torstai 23. helmikuuta 2012

Bangkok Part. 2

Huhhuh viimeset 72 tuntia on kyl ollu ihan uskomattomia :D

Tultiin tosiaan Bangkokiin myöhään illalla ja meidät vietiin heti sairaalaan missä asiat suju melko sutjakkaasti ja A sai ensimmäisen vesikauhurokotuksen sekä antibioottkuurin. Meille oli hoidettu majapaikka joka sijaitsi itseasiassa sairaalan kahdeksannessa kerroksessa :D Eli se oli sairaalan hotelli. Huone oli tosi kiva, ehdottomasti siihen mennessä paras hotelli missä olin tällä matkalla ollut!

Ei taaskaan nukuttu hirveen pitkään kun ei kaiken tapahtuneen jälkeen oikeen saanu unta.. Syötiin hyvä aamupala hotellilla ja lähdettiin kattomaan vähän Bangkokin nähtävyyksiä.

Mentiin jokea pitkin :)

Temppeliä..

Lisää temppeliä..

Ja jyrkkiä portaita!

Haha etsikää Adina :D
Koko aika täällä ollaan saatu säätää vakuutusyhtiön kanssa.. Ensin meillä oli vaan ensimmäinen yö maksettu vakuutuksen piikkiin, mutta saatiin vielä 2 seuraavaakin yötä pienen keskustelun jälkeen. Meidän ekasta hotellista sanottiin että meidät pitää kuitenkin siirtää toiseen hotelliin vikaksi yöksi.

Mentiin illalla kattomaan vähän Bangkokin menoa ja meininkiä kun viimeksi en sitä ehtiny tehdä.. Tää ei ehkä oo ihan mun suosikkikaupunki.. :D Mutta oli tosi hauska ilta kuitenkin :)

Tänään mun oli tarkotus mennä Suomen suurlähetystöön mutta aamulla oli hirveesti säätöä taas joten en ehtinyt vaikka herättiin tosi aikasin.. Meidän hotellilla aloteltiin jotain suur-remonttia jonka takia jouduttiin muuttamaan, joten aamulla piti vielä pakata meidän kamat ja piti varmistella vakuutusyhtiön kanssa maksaako ne vielä seuraavan yön.. Kun viimein päästiin taksiin saatiin kokea Bangkokin ihana liikenneruuhka ja taksimatka kesti ikuisuuden keskustaan. Mun piti viel hankkii passikuvat, kun löydettiin valokuvausliike niin kuvien saamisessakin kesti vielä niin kauan että piti jättää suurlähetystökäynti huomiselle.

Kierreltiin Bangkokin 2 jättimäistä kauppakeskusta, Central Worldia ja Silom Centeriä. Hotellille takastulo oli taas oma haasteensa, vaan 1/10 taksikuskeista suostuu laittamaan mittarin päälle.. Ja eka taksikuski ajo edestakas 30min ruuhkassa kunnes heitti meidät ulos taksista kun ei tajunnu minne ollaan menossa.. Päästiin viimein hotellille ja edessä oli seuraavaan hotelliin siirtyminen..

Ja onneks meidät siirrettiin!! Tää hotelli on ihan sairaan hieno, voisin jäädä tänne loppulomaks :D Miten totun taas asumaan hostelleissa bussiness luokan lentojen ja 5 tähden hotellin jälkeen?

Innostuin vähän kuvaamaan tääl :D

Meil on 2 laajakuva TV:tä :D

Pikku kylpyhuone.. :D
Keittiötä :D

Tää on isompi ku mun kämppä Helsingissä. Joko mul oli pieni kämppä tai sit tää hotelli "huone" on iso :D Tää onkin kyl huoneisto..

Hotellin katolla on uima-allas, käytiin uimassa ja kattomassa auringonlaskua :)

Taustalla Bangkok Hospital missä on tullut vietettyä hieman aikaa :D
Nyt haetaan take-away ruokaa ja viiniä. Huomenna käyn täällä salilla ja sen jälkeen suurlähetystöön :D Viimeseen 72 tuntiin oon varmaan nukkunu joku vähän päälle 10 tuntia kunnolla..
Jännittää vähän huominen ja yksin jääminen, en oo vielä varma mihinpäin huomenna sitten lähden..

1. No huhheijaa mikä luukku, ja vielä tyylikäskin! Mäkin hankkiudun sairaaks jos joskus matkustan Bangokiin jos olot on tommoiset. Hienoja temppeleitä - hyvä että sulla on toi maastoasu niin ei huomaa turistiks temppelialueella.

2. Ihana Adina <3

T. Minäkin-olen-ihana-Sara (vastasin sun puolesta jo)